Zikir Politik Muslimat Pas Sama Macam Lagu Gereja…

Macam-macam muslimat Pas skang ni sejak berfahaman liberal & berkebajikan. Rentak lagu ala-ala koir gereja pun depa buat zikir politik.

Kronik sangat dah ni. Sahih lagi terbukti benar sapa saja yg ada daya fikiran bila dah terpalit dgn najis taik hijau dalam Pas automatik dlm sedetik masa yg singkat jadi budus tak keruan.

Selalunya kita jumpa orang pompuan terloncat sakan sambil mulut duk menyanyi macam tak sedar diri ni macam muslimat pro Pas ni kerapkali mudah ditemui di pesta muda mudi ataupun di kelab-kelab malam.

Tapi skang sejak zaman negara berkebajikan alagaPas, menda lagu tu dah terbuka, kat tempat orang ramai jantan betina bercampur gaul di tengah terik panas mentari pun dah ada. Hebat muslimat alagaPas.

Mantop la muslimat Pas skang ni. Memang hebat dlm bab merintis jalan utk hiburan gaya baru. Musti ramai mak pak tok nek yg pro Pas tergoyang  sama melaungkan zikir politik baru alagaPas ni.

 

* sapa la laki & mak pak depa nooo…

2 thoughts on “Zikir Politik Muslimat Pas Sama Macam Lagu Gereja…

  1. tahniah!!!!!….pompuan-pompuan PAS yang mendedahkan aurat (suaranya) dan mendendangkan lagu gereja ni semoga Allah ‘memberkat’ nya….tulah kalau buat kerja tanpa ilmu (main ikut-ikut membabi buta) lu tanggung la sendiri ‘amal kebajikan’ yang lu buat tu wahai pompuan-pompuan (sori lu orang bukan muslimah) PAS.

  2. Maaf ye…mcm dh melampau sgt je cara awk ni..actually sy bkn sokong PAS tp rasa nya awk tunjuk kan bukti dulu sebelum tulis benda2 camni..blh menimbulkan fitnah.kalau awk orang islam,tentu tahu betapa besar dosa memfitnah tu ye…sebaik2nye tunjukkan bukti dulu baru blh yakin dgn apa yang awk tulis…betul ke perempuan yg menari2 2 orang2 PAS?Awk pasti ke?g belajar dulu agama sblm nk kutuk2 ye…cara penulisan pn biadap..Tau la awk 2 benci PAS dan penyokong kuat UMNO tp jgn la smpai menimbulkan fitnah mcm ni…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s