Seks Tandas Masjid Di Kelate…

Seminggu dua lepas kita dikejutkan dgn pengisytiharan ‘kenabian’ Nik Aziz oleh Ostaz Budak terencat. Sehari dua lepas pulak Ostaz badrul amin pi declare Anwar adalah bakal Imam Mahdi.

Setahun dua lepas, puak Pas dah declare Guan Eng sebagai kholipah lalu namanya di aminkan dlm doa khutbah jumaat oleh seorang pemuja Pas.

Pendek kata dah cukup ngam la. sorang di tabal sebagai ‘nabi’, yg soang lagi di angkat sbg ‘imam mahdi’ dan sorang kafir di anggap sebagai ‘khalifah’.

Hari ni kita layan pulak kisah seks dalam tandas masjid yg berlaku di negeri ‘kenabian’ Nik Aziz.

Kisah yg jarang-jarang kita boleh dengar tapi takde la pelik sebab di negeri yg di urus takbir Nik Aziz ni jugak la pernah berlaku kejadian meliwat seekor kambing suatu ketika dulu.

DI CEKUP KETIKA KHALWAT DLM TANDAS MASJID!

Oleh : WARTAWAN SINAR HARIAN
Tarikh : December 28, 2011

KOTA BHARU – Hasrat sepasang kekasih untuk melampiaskan gelora nafsu serakah mereka di dalam bilik mandi sebuah masjid di sini kelmarin tidak kesampaian apabila dicekup oleh penduduk kampung.

Perbuatan terkutuk pasangan belasan tahun tersebut untuk memadu asmara berjaya dikesan oleh jemaah sebuah masjid di Kampung Pasir Tumboh, dekat sini setelah menyedari terdapat motosikal diletakkan di pekarangan kawasan tersebut.

Seorang penduduk yang dikenali dengan panggilan Pok Cik Ya berusia 60-an memberi tahu, kira-kira jam 4.20 petang dia melihat terdapat seorang remaja perempuan yang ber baju kurung memasuki bilik mandi bersebelahan dengan tandas wanita.

Menurutnya, sejurus itu terdapat seorang lelaki memasuki bilik sama dan dia terus memaklumkan kepada jemaah masjid yang bersiap sedia untuk mengerjakan solat Asar berhubung kelakuan mencurigakan itu.

“Selepas beberapa minit berada di dalam bilik mandi, sekumpulan jemaah bertindak mengetuk pintu tetapi pasangan terbabit enggan membukanya.

“Beberapa minit kemudian pasangan terbabit membuka pintu tersebut dan remaja lelaki tadi keluar lalu melarikan diri, dengan meninggalkan teman wanitanya yang kemudiannya menyusul keluar dengan berpakaian lengkap,” katanya ketika ditemui di masjid tersebut semalam.

Bagaimanapun katanya, lelaki terbabit yang cuba melarikan diri dari masjid itu berjaya ditahan semula oleh penduduk kampung kira-kira 200 meter dari masjid tersebut.

”Dengan kerjasama penduduk kampung dan jemaah masjid berkenaan, kita menahan pasangan terbabit dan pada masa sama kita menghubungi keluarga masing-masing untuk tindakan lanjut,” katanya.

Dia berkata, sejurus kemudian, keluarga pasangan terbabit datang ke tempat kejadian untuk berbincang sebelum membawa pulang ke rumah masing-masing.

Katanya, pasangan terbabit dipercayai bukan penduduk di kawasan berkenaan tetapi perbuatan keji itu mengejut jemaah masjid dan penduduk kampung apabila terserempak mereka melakukan perbuatan maksiat di dalam bilik mandi yang terletak di dalam kawasan masjid.

Menurutnya, kelakuan pasangan terbabit telah mengaibkan orang Islam kerana menggunakan kawasan masjid melakukan maksiat dan remaja sekarang sudah tidak mempunyai perasaan malu serta takut untuk melakukan perbuatan terkutuk di masjid.

Katanya, sepanjang tinggal di kampung ini, tidak pernah berlaku kejadian seperti ini dan penduduk terkejut apabila ia dilakukan penduduk bukan tempatan.

Sinar

Mungkin lepas baca berita ni akan ada balaci Pas yg cuba spin kata tu bukan orang Kelate dgn alasan salah seorang penduduk di situ kata 2 0rang pelaku tersebut bukan orang tempatan.

Bai, menda bila berlaku di Pasir Tumboh tapi pelakunya adalah penduduk Bunut Susu misalnya, maka kita panggil sebagai bukan orang tempatan walau hakikatnya kedua-dua pelaku tu adalah rakyat Kelate.

Jadi jangan ada balaci yg cuba konar pusing sana sini demi nak membela negeri hamPas.

Tapi kot mana pun cerita pasal seks bebas ni memang takleh nak elak daripada dikaitkan dgn sebahagian bebudak Pas.

Sapa yg pernah mengaji di IPT dulu tentu pernah ada rakan-rakan yg pro Pas yg mulutnya kumat kamit pasal hudud Pas dan berbicara pasal BN zalim, BN maksiat serta sebagainya.

Alih-alih bila masuk bab cerita pasal pompuan dahi licin, depa la yg beria-ia duk bangga cerita pepet si anu tu gebu, tetek si anu tu best…

Bila ada yg sound kata menda tu tak elok, mula la ada yg panas baran kata kat kawan yg sound tu belum merasa bestnya nikmat seks tu, tu pasal sound lagu tu.

Cerita asal nak sembang pompuan sekelas yg lawa yg mana molek buat bini depa pi divert duk cerita pasal pepet dan tetek, gila betui.

Bila mai majlis solat hajat sempena nak dekat final exam, si mulut lancau tu jugak la yg beria-ia nak melobi utk jadi tok imam.  Parah.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s