Peminat MU Itu Adalah Lagenda – Wayne Rooney…

Kekecohan sewaktu Liverpool menjalani latihan tempohari rupanya tidak berakhir di situ sahaja.

Dalam kejadian yg nyata amat memalukan nama Malaysia itu, terpampang jelas di Youtube bagaimana aibnya seorang pemuda dipermainkan oleh penyokong-penyokong Liverpool yg memaksanya menanggalkan baju MU utk digantikan dgn baju Liverpool.

Pada 16 July lepas, dalam laman twitternya bintang MU Wayne Rooney telah menyanjung tinggi pemuda tersebut sebagai satu legenda.

Mungkin sedikit sebanyak pemuda yg malang tu sedikit terubat dgn kata-kata perangsang Rooney, setidak-tidaknya utk seketika waktu.

Yg pastingnya nama Malaysia menjadi busuk dan dijadikan bahan gelak tawa orang lain gara-gara ketaksuban melampau segelintir penyokong bolasepak tempatan yg begitu menyanjung kelab Liverpool.

Kalau kita imbas balik video tu, baik yg jantan mahupun yg betina, sekor pun takde nak tolong redakan keadaan drpd berlarutan… yang ramai bersorak sambil melaungkan nama Liverpool ada la.

Bikin busuk nama negara je. hampeh punya penyokong spastik. Sia-sia mak pak korang lahirkan korang ke dunia ni. Kecil2 tak nak mampuih, dah besar malukan negara pula.

Sikit secuit pun takde semangat kesukanan, akal sejemput sungguh. Memalukan nama Liverpool dan bikin aib nama Malaysia je. Chaiiitt..ptuiih..

Berita Lanjut KLIK SINI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s