Gara-gara Fanatik…

Jenuh sungguh memikirkan tingkah laku segelintir muda mudi kita yg ada kalanya menggunakan kepala lutuk berbanding memanfaatkan akal di kepala.

Kot ye pun begitu minat dan extremnya menyokong pasukan bolasepak kelab omputih, takkan sampai  nak di injak-injak maruah penyokong bolasepak kelab lain.

Dah la duk  beriya-iya menyokong pasukan luar negara yg akan menentang pasukan negara sendiri, ni tiba-tiba duk paksa orang sokong pasukan kegemaran hangpa ni buat apa?.. Takde pekdahnya.

Agak tersentak sebenarnya bila tengok video yg memaparkan aksi kurang ajar segelintir penyokong Liverpool di bawah ni. Secara tak langsung sedikit sebanyak membuatkan orang lain memandang serong kelab pujaan hangpa sendiri.

Be gentleman la.. Cuba letak diri sendiri di tempat mamat MU tu, bayangkan betapa malunya mamat tu tak semena-mena di ejek dan dipaksa mengikut suruhan & kehendak orang lain.

Kot misal kata nak bergurau, ada hadnya jugak kawan. Omputih tengok depa bukan bangga, tapi depa gelak guling-guling lagi ada la.. parah sungguh bebudak skang ni, semua orang dah jadi hati kering ka?

Akal sejemput, misai kontot, otak kat lutut…

One thought on “Gara-gara Fanatik…

  1. Pingback: Peminat MU Itu Adalah Lagenda – Wayne Rooney… « XPressMinda

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s