Senjata Rahsia: Laser Julia Lopez

he..he.. senak hempedu aku duk gelak pagi ni. Julai Perez nak guna senjata rahsia yakni laser ciptaannya sendiri utk balas dendam kekalahan Indonesia tempohari.

Kata si artis seksi ni “Balas laser mereka dengan Jupe nanti pakai BH doang saat nonton di GBK. Biar tuh tim Malaysia lihat gunung kembar gue, pada buta langsung mereka. Di BH gue udah dirancang laser di depannya. Rasain tuh mereka… Uuuuhhh, emosi sampai sekarang,”

Ini juga bakal menjadi rekod baru dan layak memasuki carta lawak antarabangsa. Aduhai… senak sungguh segala macam pundi hempedu sampai aku duk guling-guling gelak. kah..kah..kah.. Lawak sungguh penangan kekalahan Indonesia kali ini.

Elok la tu. Kalau nak berkemban atau lari berbogel pun lagi bagus. Ataupun buat tiger show kat padang confirm perlawanan terbantut terus. ka..ka..ka..

Tak sangka ye, murah sungguh harga buah dada seorang wanita. Mudah dipertontonkan di khalayak ramai demi meraih publisiti dan memenuhi amarah emosi.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s